Risipitori și Obiecte Risipite ( 2012 )

O

primă abordare a temei risipei, întruchiparea perfectă a consumismului, în termeni simbolici. O temă socială pe care am revizitat-o în Risipitori ( 2013 – 2014 ).

Ideea mi-a venit atunci când am realizat că, nu numai că nu citesc marea majoritate a materialelor publicitare de care sunt bombardată, dar nici măcar nu le ”văd”, așa cum nu citesc marea majoritate a reclamelor publicate în ziare sau reviste. Și cred că mulți sunt ca mine. Așa că, nu mi s-a părut exagerat să presupun că, probabil, cel puțin nouă din zece astfel de tipărituri sunt perfect inutile, sfârșind fără a fi măcar observate, darămite văzute sau citite. Așa că mi s-a părut o idee bună să reciclez astfel de tipărituri – afișe care nu au fost afișate niciodată, pliante și reviste a căror soartă este să zacă în holuri de hotel, materiale publicitare care trec din cutia poștală direct în coșul de gunoi, și să le dau într-un fel viața de care sunt lipsite, și utilitatea pe care nu pot altfel să o atingă, transformându-le în obiecte de artă.

Lucrările au fost pictate în acrilice, direct pe afișe sau pe colaje din printuri publicitare, și au în general dimensiuni mari.

 

Portfolio
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google